Kwaliteit

In onze praktijk staan onze patiënten centraal en werken wij hard om u de beste kwaliteit te (blijven) bieden. Graag horen wij van u wanneer u suggesties heeft die onze dienstverlening zou verbeteren! U kunt hiervoor terecht bij onze receptioniste.

Wij behandelen via een tijdsplanning die wij graag naleven; niemand vindt het fijn om te wachten wanneer je een afspraak hebt. Daarom vragen wij patiënten om tijdig aanwezig te zijn op de praktijk zodat we in alle ingeplande tijd kunnen benutten voor uw behandeling. Uiteraard kan het voorkomen dat door onvoorziene omstandigheden een afspraak wat uitloopt, dit moet wel uitzondering blijven. Om te garanderen dat wij u bij een spoedgeval snel van dienst kunnen zijn houden wij altijd wat ruimte in de agenda vrijgeboekt.

Veiligheid is een zeer belangrijke factor in onze kliniek. Wij werken met moderne apparatuur die regelmatig onderhouden wordt. Ook voldoen wij aan alle kwaliteitseisen en infectie preventie richtlijnen die de Nederlandse Zorg Autoriteit en de NMT voor praktijken hebben opgesteld.  In onze praktijk is ten alle tijden een werknemer aanwezig die getrained is om eerste hulp te verlenen in geval van nood.

Door onszelf constant bij te scholen blijven wij op de hoogte van de meest actuele behandelmogelijkheden. Tevens is tandarts Wils betrokken bij research & development en diverse wetenschappelijke onderzoeken. Hij is betrokken bij de scholing van collega tandartsen op het gebied van implantologie en op verzoek implanteert / adviseert hij op diverse locaties in het land. Wij zijn aangesloten bij het KRT en het KRM; hét landelijk kennis- en kwaliteitsregister voor tandartsen en mondhygiënisten. Dit register ziet erop toe dat de tandarts zijn/haar vak goed bijhoudt en zich regelmatig bijschoolt. Zie voor meer informatie hierover de website van KRT en KRM

Wij streven ernaar om onze praktijk zo toegankelijk mogelijk te houden voor iedereen. Wij zijn bereikbaar met het openbaar vervoer en uiteraard te voet en met de auto of de fiets. De praktijk heeft eigen parkeerplaatsen naast het pand en wanneer hier geen plaats is kunt u de auto altijd wel op korte afstand in de wijk parkeren (kosteloos). Ons pand is zeer toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Klacht?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen bij uw tandarts. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en uw tandarts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Welkom in de praktijk!
Spoedgevallen
Vragen
Behandelingen